piątek, 26 grudnia 2014

Na różowo z mapką

Świąteczna kartka według mapki z wyzwania #20 Namaste tym razem różowa :) bo czemu nie :) Pierwsza warstwa to różowy papier czerpany Namaste, z którego zrobiłam też poinsecje, druga warstwa to papier  Craft & You Design Christmas Story 05. Tekturową choinkę z Craft Fun oszroniłam szkiełkami z Primy Glass Glitter - Pearl i zrobiłam brokatowe bombki.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Namaste wyzwanie #20 z mapką


123ScrapujTy wyzwanie #53


My Time To Craft Challenge #272 Christmas Trees

Pozdrawiam świątecznie :)

11 komentarzy:

  1. Oh Wow...this is absolutely gorgeous. Pink is my favorite non-traditional color to use on Christmas cards! Thanks for joining are Christmas tree challenge at MTTC. Happy holidays.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka !!!
    Świetne użyłaś papiery no i pomysł z bombeczkami bardzo trafny.
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i radosna praca :) podobają mi się kolory. Dziękuję za udział w mapkowym wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka w nietypowych dla świąt kolorach. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 123scrapujTy. Niestety tym razem kartki nie uczestniczą w wyzwaniu. Ale zostało jeszcze kilka dni, więc zapraszamy do udziału w wyzwaniu z jeszcze jedną pracą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna!
    Ja w ubiegłym roku "szalałam" na różowo przed bożym Narodzeniem, w tym użyłam tradycyjnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem - niestandardowe kolory i piękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna! Ta kolorystyka wygląda bardzo elegancko! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca!!!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sliczna karteczka i jakie super polaczenie kolorow :)) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń