środa, 25 lutego 2015

Z okazji 90 urodzin

90 lat! Piękny wiek!!! Kartka dla pewnego pana, który cały czas świetnie się trzyma, z najlepszymi życzeniami. Zrobiłam tę  karteczkę według kursu Klaudii Kszp, bardzo mi się podoba ta forma ale to dopiero moja druga kartka patchworkowa :) idealnie sprawdziły się papiery Dom Róż firmy Lemoncraft, które udało mi się wygrać :) Papiery są piękne! Bukiet kwiatów z I Am Roses. A listki oczywiście papier czerpany Namaste. Zapraszam :)






Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Project Prezent Wyzwanie #4 Flower Power


Lemoncraft  Lutowy Piątek z Fanami


Pozdrawiam :) 

4 komentarze:

  1. Patchwork jak patchwork :) każdy wygląda fajnie, ale mistrzowskie jest Twoje kwiatów układanie :) zachwyciła mnie ta kartka bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!!
    Dzięki za wspólną zabawę z Project Prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatycznie! Dziękujemy za udział w zabawie Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń