sobota, 6 września 2014

Wrześniowy ślub....lift

We wrześniu kolejna porcja ślubów... Kartkę zrobiłam ekspresem ale bardzo mi pomogło wyzwanie Wrześniowy lift  Scrapgangu gdzie liftujemy pracę Ladybug. Wykorzystałam papiery UHK Gallery, ramkę tekturową z Crafty Moly i mnóstwo kwiatów a zielone listki obowiązkowo z papieru czerpanego Namaste. Koronkową serwetkę zamieniłam także na ramkę i potraktowałam brokatem Marty Stewart co jest mało widoczne bo kiepski jeszcze ze mnie fotograf.









A to liftkowana praca






Kartkę posyłam na wyzwania:

Scrappin Fantasies # 3 Czwartki z wytycznymi



AltairArt - wyzwanie Ramki 


A także na wyzwanie na Facebook AltairArt #5 "Na trzy"



10 komentarzy:

  1. No pięknie, tylko czemu te zdjecia takie male, siedze z nosem na ekranie ;-))) nie bądz taka skromna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja oryginału :) Piękny komplet!
    Dziękuję za wspólne liftowanie.
    Pozdrowienia od Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i niezwykła kompozycja! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo elegancka i dostojna, przepięknie skomponowana
    ! dzięki za udział w wyzwaniu scrappin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna :D Bardzo elegancka, słodka i delikatna ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło naprawdę świetnie! Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Scrapagu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca, idealne połączenie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Pozdrawiam DT Namaste

    OdpowiedzUsuń