piątek, 15 sierpnia 2014

Liftujemy i świętujemy urodziny

Jako początkująca scrap-maniaczka bardzo lubię zabawy z mapkami i liftami tym razem dołączyłam do zabawy na blogu Diabelski Młyn - lift kartki Kobens, której kartki są przepiękne :) Kartka powstała z papierów UHK Gallery Hot&Cold w towarzystwie tekturek z Wycinanki ze  i nowy nabytek napisu Sto Lat z Rosy Owl.Na kartce znalazł się sznurek, wstążki vintage, farba akrylowa i złota farba Marthy Steward, dzięki której zrobiłam moje pierwsze delikatne tło - cegiełki :) Zebrałam wszystko do kupy i wyszła kartka urodzinowa idealnie pasująca na święto Craft Baru :)
 Moja praca prezentuje się tak



A tak prezentuje się oryginał




Kolejne odsłony mojej pracy






Tak jak wspomniałam posyłam kartkę z najlepszymi życzeniami do Craft Baru z okazji pierwszych urodzin.





Kartkę posyłam na Weekendowe wyzwanie ekspresowe Paper Passion #3 z paletą barw


Na Wyzwanie #18 u Szmeka - sznurek i/lub wstążka.


A także na wyzwanie Sklepiku Na Strychu - projekt z użyciem farby 



Chciałabym się także pochwalić, że w mijającym tygodniu zdobyłam dwa wyróżnienia

Na blogu Cardabilities # 104  a także w Pracowni Rękodzieła Szok lift lipcowy, bardzo się cieszę i dziękuję wszystkim za miłe słowa i wsparcie.

Przymoninam także o wyzwaniu Card Manii #53 Birthday Party.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

11 komentarzy:

  1. Pięknie i z klasą, dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka i świetnie zinterpretowana paleta :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lift!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca. Fajne dobrane kolory i niebanalna kompozycja. Dziękuję za udział w craftbarowej zabawie urodzinowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany lifcik. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu - DT Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy lift, ładne wykonanie. Dziękuję za udziałw w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna praca, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak powiem ze genialna- to będzie za mało powiedziane :) Dziękujemy za udział - DT Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń